Standard 18.1.2009 od malýho Supa Peti Kostelníčka

18.02.2009 15:16

STANDART 18.1 09

Za chladného rána vztávám a jedu do 30 km vzdáleného velkoměsta Přerov abych poměřil síli z nejsilnejšími hráči na světě(nebo aspoň v republice :)) Jako jeden z mála jsem přijel v čas i se svojima velkýma bodyguardama,kteří rovněž tak chtěli dát Přerovským hráčům lekci.Ovšem hned po otevření vztupních dvěří jsem zjistil, že tohle místo je jedna velká ledová past.Chlad se šířil po celé místnosti.Místa u topení byla okamžitě obsazena,což jsem celkem čekal při tak nízké teplotě.

Následovala chvíle odpočinku,protože sem byl určitou chvíli bez balíku :( Po příchodu mého trenéra Květy jsem obdržel balík zvaný modré peklo(né moc originální,ale výstižné)a jakožte mladý sup sem přebral pomyslné žezlo po mém strejdovi  kosťovi supovi starším a začal sem sepisovat decklist.Ikdž jsem přišel mezi prvnímy registroval sem se jako poslední z čehož pořadatelé nebyli nadšení ;)

O pár minut a rad místních pořadatelů se rozlosovali hráči do dvojic a tím to tenhle turnaj započal.

1kolo-BRW aggro asi

Hned první kolo sem dostal jednoho ze zkušených hráčů známy pod přezdívkou Frost,který mi nedal možnost prokuoknout jeho balík.Aspoň jsem ho na chvíli zmátl černýma Faerii tokenama až tak že myslel že hraji rogue balík.Bohužel se mi první kolo vůbec nedařilo při pohledu do jeho ruky mi bylo jasne že to už nerozchodím.A tím že mi jedním unmakem poslal 3 příšeri na věčnost.(radím dávat si pozor s trikování Mistbind Clique když championu je te Vendilion Clique a hned další kola ji dáte znovu do hry ;))jsem prohrával hladce 1:0.Druhé kolo se,ale situace značně změnil zvlášť když soupeř vyložil jednoho Haga s lifelingem a dva bilo-černé mimiky.Po ráně z pepper smoku to ale jeden z nich zabalil a ikdyž se mě soupeř snažil zlobit unmakem tak sem si pohlídal jeho nejdůležitější karty v balíku a než se dostal na dostatečný počet man tak sem ho s bitterblossomem a třema scionama ubil na život přesně tedy mám ten dojem :) stav byl vyrovnán 1:1.Třetí tudíž poslední kolo sem měl docela dost velké štěstí a to když nerozvážně vylepšeneho modro-černého Sigga který byl 3/4  na pumpoval inverzí a nečekal že 6/1 se blokuje s flash Feariema líp než zmíněnou 3/4  chyba,která asi rozhodla hru v můj prospěch a s usměvem na rtech sem odešel po skvělé hře od stolou jako vítěz.

2kolo-White aggro

A sakra stalo se to co sem nechtel potkal sem jednoho ze svých kámošu z Hranic zmínil sem ho jako bodyguard,ale teď to byl soupeř se kterým sem musel skoncovat.Během chvíle na mě naházel aspoň 3 bílé potvory s first strikem a jednu bílo-zelenou kartu s vigilanci plus jednu procesi ktera me později dost štvala pro začátek jsem mu Sowrama rozkradl toho bilo-zeleného knighta 3/4  vigilance a pak 2/2 first strik,lifelink  a tím sem mu na dost dlouhou dobu sebral vítr z plachet.Což byla v pozdější fázy zřejmě chyba.Hráli jsme pekně dlouho a na to on čekal potažmo on potřeboval zlomovou kartu a ta přišla.Po několika kolech se dočkal Loxodon Warhammeru se kterým mě pomalu,ale jistě válcoval a ikdyž při finálním útoku jsem ještě přežil tak jsem i možná měl ještě šanci na odplatu,ale nechtěl jsem to zdržovat jako můj soupeř,když zjistil že zbýva 20 minut do konce.Byl to  pěkně sprosté,ale pomyšlení na výhru ho úplně pohltilo.Přesto sem ho během chvíle rozsekal I přesto že mě zpomalil Oblivion ringem.Při stavu 1:1 zbývalo 10 minut do konce.Napadlo mě,že vítězství je 10 minut daleko a tak sem se snažil co nejrychleji začít hru ,ale můj supeř přesto zdžoval hru například tím, že si četl karty hráčů hrajících vedle(hej za takové věci bych dával game lose vážně :D ),a protože jsem chtěl 3 body za výhru musel jsem doufat v karty,které nepřišli tak sem šel na 6 karet.Naštěstí po dobrání první karty mi bylo jasné že mám soupeře pod kontrolou. A když jsem mu za nudloval Ajaniho a Warhammer(Ajaniho měl na ruce 2x a Warhammer 1x)tak mu bylo ouvej.Samozřejmě proto hra skončila remízou.Protože tři infesty a modrý command mají aggro pod kontrolou.

3kolo-Shaman deck (aneb trenér mi dáva lekci)

Třetí kolo jsem dostal proti sobě dostál svého trenéra který mi uštědřil tvrdou ránu.První kolo me rozsekal chameleon colossusem a treetopama.Hned druhé kolo na mě vyházel dva Trolli Ascetici a začal mě masit k tomu ještě treetopama,přesto výtězství v tomto kole bylo na dosah ovšem velikou chybou prohrávám na plné čáře.Bohužel.

4kolo-WGU Exalted

Tentokrát jsem se zhostil hry já a při prvním kolem sem rozsekal svého sopeře ani sem neveděl jak :D )a to byl tedy mazec.Druhé kolo na mě vyhodil enchament proti flyingům,který dával 4 damage do létacích útočníků a pomalu mě zabíjel infiltratorem které ho sem později ukradl(už zase jsem strašná čórka :D )ovšem I přes moji otrlou loupež vyráběl soupeř chybu za chybou. Přes bitterblossom sem si udelal armadu posilenou scionama a po vrácení toho blbého enchamentu do ruku soupeře jsem oděšel jako vítěz se skórem 2:0.

5kolo-Bant Control

Poslední kolo mě mohlo posunout do top 4 a proto jsem byl ve stresu snažil jsem se přemluvit svého soupeře,který už postupoval ať zápas vzdá.Marně.Přesto sem ho první kolo hladce rozsekal.Side ovšem zřejmě rozhodl,protože můj soupeř přestavěl batn control na bant aggro,což jsme samozřejmě nečekal a při mých kartách na ruce by člověk nečekal že mi můžou přjít k jedné Mistbind Clique ještě další tři a ktomu moc,moc man které mě poslali do kytek.A tak sme rozdali na poslední a rozhodující hru.Hra se vyvíjela hodně špatně zvlášť když jsem musel jít  až na 5 karet a to byl skoro konec hry.Po chvíli hraní a trikování byl stav životu promě špatný protože jeden život není pozbudiví zvlášť když má soupeř ve hře cloudtrasher a vi Mistbind Clique ovšem náhlý příchod warhammeru  začal otáčet hru.Přesto nebylo vyhráno protože soupeř měl mocné triky na ruce.Trikoval mocně ovšem můj top deck mě vytháhl ze špíny a začal sem mít na vrh přesto se nedařilo tak jak by mělo soupeř mě měl furt pod kontrolou a bránil se pořád příchod dalšího Cloudtrashra jsem ještě zvládl ale postupně zocelují cí se obrana začala moje faerie odrážet.Hra se postupem času dostala do nastavených kol.Vítězství nebo prohra.To  vše měl zařídit poslední útok.Ovšem ten byl odražen modrým commandem.Proto teď nebo nikdy!!! Útok vším co mohlo útočit začínaje 1/1 faerii konče mutavultama,ale ani to ani posilující Sciona neviřešila moje problémi.A pak můj největší zkrat za svoji dobu hraní.Při pohledu na bytosti soupeře jsem se si spočítal o jeden život a tak jsem zápas vzdal ;( poslední nastavené kolo bych měl velikou šanci na výhru přestože jsem nevěděl co je soupeřova poslední karta na ruce,ale podle pohledu soupeře jsem udělal ze sebe strašného idota.Tenhle fakt mi došel jen o 10 sekund později.Bylo pozdě přesto se soupeř slitoval a nahlásil remízu,která mě posunula před mého přítele s white aggrem.

I přesto všechno jsem vyhrál jeden booster  ruské výroby který mi nic extra nepřinesl a tak jsem si koupil ještě jeden navíc a vytáhl sem z něj helixu která mi zvedla náladu.Pak jsem vzal nohy na ramena a I se svýma kumpánama sem se vydal na cestu zpět do mého rodného města.

 

- Petr Kostelníček

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode